wirtualne wsparcie
Mniej żmudnych obowiązków,
więcej spokoju i satysfakcji!
Jeśli bieżące zadania spowalniają rozwój Twojego biznesu, chętnie Cię w nich odciążę (albo zautomatyzuję ich realizację). Dzięki temu odzyskasz czas na to, co naprawdę lubisz robić i co przynosi Twojej firmie wymierne korzyści.

nie musisz robić wszystkiego sam(a)
Zobacz, w czym mogę Ci pomóc

OPIEKA NAD NEWSLETTEREM

OBSŁUGA PLATFORMY KURSOWEJ I SKLEPU

LEJKI SPRZEDAŻOWE + ONE TIME OFFER

WSPARCIE PODCZAS KAMPANII SPRZEDAŻOWYCH

STRONY INTERNETOWE

AUTOMATYZACJE
Poniżej znajdziesz bardziej dokładny opis dla każdego z tych zadań.

publigo, tutor lms, woocommerce
Platforma kursowa i sklep
Zakres pomocy:
- wdrożenie platformy kursowej,
- integracja z narzędziami do mailingu, płatności oraz automatycznego wystawiania faktur
- projektowanie i ustawianie struktury kursu
- publikacja materiałów
- tworzenie produktów w sklepie
- obsługa kodów rabatowych
- tworzenie ofert typu order bump
WSPARCIE STRATEGICZNE
Lejki sprzedażowe + One time offer
Pomogę Ci zaprojektować lub ulepszyć Twój lejek sprzedażowy oraz wdrożyć atrakcyjną ofertę jednorazową (tzw. OTO).
To świetny sposób na pozyskanie środków np. na płatną reklamę!
Miejsca, w których wykorzystuję technikę One time offer:
- OTO po zapisie do newslettera, na webinar, wyzwanie itp.
- OTO w mailu (newsletterze)
- OTO po zakupie jakiegoś produktu


wsparcie strategiczne
Kampanie sprzedażowe
Pomogę Ci zaplanować i przeprowadzić sprzedaż Twojego produktu – spokojnie, terminowo i z dbałością o każdy szczegół.
Co zyskujesz dzięki mojemu wsparciu?
- porządek i spokój
- realny plan działania
- pewność, że od strony technicznej wszystko jest dopięte na ostatni guzik
- strategie sprawdzone w niewielkich biznesach – takich jak Twój!
WSPARCIE TECHNICZNE
Automatyzacje
Automatyzacje pozwalają skupić się na rozwoju biznesu zamiast na rutynowych zadaniach. Dlatego warto je wdrażać nawet w małych biznesach!
Czynności, które automatyzuję najczęściej dla Klientów:
- umawianie spotkań (kalendarz + narzędzie do spotkań online (typu Zoom) + automatyczne maile z potwierdzeniem terminu dla wszystkich uczestników)
- wystawianie faktur po zakupie w sklepie / na platformie kursowej
- onboarding klientów
- planowanie postów w social mediach
- sekwencje mailowe
- obsługa najczęściej zadawanych pytań


wsparcie techniczne
Strony typu „landing page”
Landing page, czyli strona lądowania, to strona internetowa stworzona z myślą o jednym, konkretnym celu – na przykład zbieraniu zapisów na newsletter lub webinar.
Strony, które mogę dla Ciebie przygotować:
- strona zapisu na webinar
- strona zapisu na wyzwanie
- strona do pobrania bezpłatnego lead magnetu (e-booka, checklisty, pierwszego rozdziału książki i in.)
Poniżej znajdziesz portfolio z przykładami zrobionych przeze mnie stron (WordPress, Divi).
obejrzyj
Moje portfolio
opinie
Dlaczego możesz mi zaufać?
Julia Kawalec
Gabinet Wewnątrz Relacji

Początkowo poprosiłem Monikę o stworzenie strony firmowej. Od razu doskonale zrozumiała moje potrzeby – jej propozycje trafiły w mój gust, więc szybko dopracowaliśmy całość. Przy okazji pracy nad stroną zaproponowała dodatkowo wdrożenie formularzy do automatycznego zapisu na szkolenia, co znacznie usprawniło proces po stronie klientów i oszczędziło mój czas, który wcześniej poświęcałem na ręczne rejestrowanie uczestników. Nowa strona jest przejrzysta, intuicyjna, a efekty w postaci zapisów pojawiły się niemal od razu.
Doceniam kreatywność Moniki i jej praktyczne wskazówki, w tym dodatkowe sugestie dotyczące szaty graficznej programów szkoleń i automatyzacji wysyłki maili w newsletterze. Przy każdym projekcie komunikacja z Moniką była szybka i sprawna, a projekt – dopracowany i spójny. Dziękuję!
Karol Jankowiak
Ekspert Handlowy
POZNAJMY SIĘ
Cześć!
Mam na imię Monika i pomagam soloprzedsiębiorcom rozwijać dochodowe biznesy online. Wspieram ich w marketingu oraz odciążam w aspektach technicznych.
Łączę wiedzę wynikającą z całościowego prowadzenia marketingu i sprzedaży we własnej marce z doświadczeniem pracy na rzecz klientów (branża terapeutyczna, coachingowa, IT, szkolenia celne, podróże luksusowe). W ostatnich latach przeprowadziłam około 30 kampanii – dla produktów w cenie od kilkudziesięciu do kilkunastu tysięcy złotych. Mimo to nie znam „magicznego przepisu” na szybki sukces sprzedażowy 😉 Znam jednak całkiem sporo strategii, które sprawdziły się w małych biznesach – u mnie lub u moich klientów.
Wierzę, że dobry marketing zaczyna się od słuchania klientów. Dlatego chętnie posłucham, czego potrzebujesz. 🙂

Pora na Twój ruch!

Umów się na bezpłatną 20-minutową rozmowę, w czasie której porozmawiamy o Twoich potrzebach i planach. A jeśli się okaże, że nam ze sobą po drodze, nakreślimy od razu wstępny plan działania.